طراحی گرافیک|GRAPHIC DESIGN

طراحی گرافیک 

طراحی گرافیک یا شاید طراحی گرافیکی صدایی آشنا برای تمام کسانی است که به خوبی می‌دانند دنیای امروز اگر زیباتر از گذشته شده است، این را مدیون افرادی است که خلاقیت و هنرهای خود را که بسیار ارزشمند است به دنیای امروز منتقل کرده‌اند و با استعداد و خلاقیتی که در این زمینه دارند باعث شده‌اند. دنیای امروز ما به زیبایی هرچه تمام تر خود برسد و این زیبایی ها در نقش  تمام شاهکارهای هنری این افراد خلاق و مبتکر به خوبی دیده می‌شود.

از نظر فنی می‌توانیم بگوییم که طراحی گرافیک یعنی هنر ارتباط بصری از طریق عکس‌های متنی، نمادها و کارهای هنری که وظیفه انجام آن به عهده ی یک طراح گرفیک می‌باشد ؛ در واقع طراحی گرافیکی زمانی پدید آمد و از آن سخن گفته شد که این افراد توانایی‌های خود را با ما به اشتراک گذاشتند. باید بگوییم که طراحی گرافیک چیزی نیست که در سالهای اخیر بوجود آمده باشد بلکه در گذشته نیز وجود داشته است اما امروزه به اوج شکوفایی خود رسیده است

طراحی لوگو

یکی از عناصری که در شکل گیری یک هویت در کسب و کار شما تاثیر فراوانی دارد، لوگو ( آرم یا نشانه )می باشد . با به کارگیری از اصول حرفه ای می توانیم لوگویی برابر با نیاز و بودجه شما با پلنهای مختلف ارائه نمایم. طراحی لوگو در راستای سناریوی کسب و کار شما طراحی و اجرا می گردد.این اولین گام برای ایجاد هویت بصری یک فعالیت، شرکت و کسب و کار می باشد.

طراحی شخصیت تبلیغاتی

می توان گفت که هر فعالیتی بنابر نیازهای خود نیازمند داشتن طراحی شخصیت تبلیغاتی یا کاراکتر برای به خاطر سپرده شدن در عرصه تبلیغات می باشد .برندها و صنعت های مختلف جهت معرفی بهتر و همچنین ایجاد ارتباط بهینه مابین مخاطب های تبلیغ و محصولات و خدمات خود به عنصری در طراحی گرافیک روی می آورند به نام کاراکتر یا شخصیت تبلیغاتی. 

طراحی کاتالوگ

کاتالوگ روش قدیمی اما ماندگار برای ارائه کردن و معرفی خدمات ، محصولات و فعالیت می باشد که می تواند در برقرار کردن ارتباط مستقیم و انتقال مفاهیم به مخاطب، نقش به سزایی ایفا نماید.طراحی کاتالوگ باید به گونه ای باشد که پس از ارائه به جامعه هدف، تاثیرگذاری مستقیم و قدرتمندی را با خود به همراه بیاورد و این را میتوان به عنوان ابزاری در راستای جذب مشتری با استفاده از قوانین مارکتینگ دانست

طراحی فولدر

فولدر تبلیغاتی یا پوشه تبلیغاتی نوعی جلد جیب دار حداقل دو لَت می باشد که میتوان اوراق اداری و هرگونه موارد تبلیغاتی کاغذی را درون آن جای داد . در حقیقت فولدر تبلیغاتی پوشه ای می باشد که موارد تبلیغاتی را یکجا گرد هم می آورد تا بیننده با باز کردن آن به تمامی اوراق چاپی تبلیغاتی دست پیدا کند.یک فولدر حداقل از دو لت ساخته می شود . فضای کارت ویزیت و یا فضای های دیگر تبلیغاتی نیز می توان بنابر نیاز مشتری بر روی فولدر ایجاد نمود . اندازه های فولدر متغیر به خواست مشتری می باشد. طراحی فولدر تبلیغاتی می بایست همگام با نوع کسب و کار مجموعه شما طراحی و تولید گردد

طراحی تابلو

در طراحی تابلوی تبلیغاتی، نوع و سبک طراحی بنابر نیاز خدمات و محصول معرفی شده متفاوت می باشد و همچنین بکارگیری مناسب استانداردهای طراحی و ساخت، می تواند دکوراسیون و نمای فروشگاه ها و یا مغازه شما را بهتر و جذابتر نماید.مواردی مانند فاصله دید تابلو در ارتفاع ، نوع چیدمان و … از مواردی هستند که اگر در طراحی تابلوی تبلیغاتی لحاظ نگردند موجب غیر استاندارد بودن کار و در نتیجه تاثیر گذاری نامناسب خواهند گشت

کمپین تبلیغاتی

بسته تبلیغاتی شرکتها ، کنگره ها ، همایش ها و مناسبت ها ، در حقیقت بسته های کامل تبلیغاتی هستند که تمامی نیازهای مربوط با آن رخداد و یا آن محصول و خدمت را پوشش می دهد .در داخل بسته های تبلیغاتی معمولا طراحی جلد سی دی ، طراحی روی سی دی ، طراحی سربرگ و ست اداری ، طراحی کارت ویزیت ، طراحی پاکت نامه ، بلیط های حضور و اعتباری ، طراحی پوستر ، طراحی کاتالوگ ، طراحی فلایر ، طراحی دفترچه راهنما ، طراحی بروشور ، طراحی گایدلاین ، طراحی دیتیل پروگرام ( دفترچه زمانبندی همایش ) ، طراحی بنر های تبلیغاتی ، طراحی پرچم رومیزی و ایستاده ، طراحی لیوان و خودکار تبلیغاتی ، طراحی کیف و ساک تبلیغاتی ، طراحی مالتی مدیا ، طراحی وب سایت اینترنتی ، طراحی کارت همراه مدعوین می باشد . یکپارچگی طراحی و هدفمند بودن آن هدف اصلی این پکیج می باشد

تیزر صنعتی

در بازارهای به‌ شدت رقابتی امروز بسیار اتفاق می‌افتد که تیزرها و آگهی‌های تبلیغاتی جذاب و حرفه‌ای خود تبدیل به مزیت رقابتی شرکت شده و عاملی برای جذب مشتری می شوند. تیزرهای ساخته شده باید به قدری جذاب و اثرگذار باشند که خود تبدیل به مزیت رقابتی شرکت شوند.

ساخت تیزر تلویزیونی

ساخت تیزر تبلیغاتی تلویزیونی : آنچه که مسلم می باشد اینست که هرچه تبلیغات و رو نمایی از محصولات و خدمات جدید یک مجموعه زیباتر و فراگیرتر باشد به طبع مشتریان بیشتری برای خرید محصول و یا استفاده از آن خدمات به آن مجموعه رجوع می کنند. تیزر تبلیغاتی تلویزیونی بنابر استفاده از حرکت های زیبای سینمایی ، گویا بودن مطلب ، کم بودن زمان پخش ، استفاده از جلوه های ویژه جذاب سینمایی ، یکی از مهمترین روش های جذب مشتری در رسانه های جمعی می باشد .

ساخت آرم آگهی

ساخت آرم آگهی نوعی شیوه تبلیغاتی برای تلویزیون می باشد که با مدت زمان 6 ثانیه ، قبل از رخداد و باکس های مهم پخش مانند فیلم ، اخبار و رویداد خاصی بصورت روزانه بر اساس بودجه پخش در تلویزیون به نمایش در می آید . حتما تاکنون نشان آغاز آگهی های بازرگانی کشورمان دیده اید که به رنگ طلایی است و با موسیقی خاصی به گرد محور خود می چرخد و به گوشه تصویر می رود. آرم آگهی به صورت نمایش تصاویر ایستا و یا بعضا متحرک تبلیغاتی از نام و نشان تجاری سازمان ها و یا محصولات آنها بوده که در شروع باکس تبلیغاتی و به هنگام نمایش لوگوی آگهی های بازرگانی در زمینه این لوگو قرار دارد و به صورت بدون گفتار ارائه می گردد.

طراحی پارچه

طراحی پارچه

در رفت آمدهای روزانه ، میهمانی ها و در محل هایی که جمعیت رفت آمد زیاد می باشد ، چیزی که زیاد به چشم میخورد طرح بندی و رنگبندی های گوناگونی می باشد که مردم برای خود انتخاب می کنند . طرح های لباس ، شال و روسری ، مانتو و … مواردی هستند که بسته به سلیقه فردی انتخاب می شوند . صنعت مُد پیرو فرهنگ هر جامعه بنابر نیاز فردی و قرارگیری در فصل های سال ، می تواند تغییر و بهبود یابد . به فرض مثال ، طراحی شال در پاییز و زمستان متفاوت در تابستان می باشد . طراحی پارچه برای لباس در هر فصل و یا هر مناسبت اجتماعی و فرهنگی تغییر می یابد . پس در این صنعت ، می توان شاخه های متعددی از طراحی ها را گنجاند . طراحی در این صنعت نیز بر اساس نیاز فرهنگی قابلیت های گوناگونی دارد . استفاده از طرح های ساده تا پیچده و شلوغ ، تک رنگ یا رنگی ، بافت دار و غیر بافت دار ، ترکیبی یا متمایز فراخور حال روز جامعه در حال تغییر می باشد .

.

ایده پردازی و خلاقیت

دومین قدم در انتخاب خدمات طراحی گرافیک ایده پردازی می باشد. ایده پردازی و خلاقیت بستر نوآوری و پیشرفت در کسب و کار می باشد که با در نظر گرفتن همه عوامل مربوطه و اجرای شیوه های منطقی به نتایجی قابل لمسی خواهیم رسید.

طراحی ست ادری

طراحی ست اداری با بهره گیری از ترندهای مطرح، باعث می شود نظم و آراستگی و همچنین بروز بودن مجموعه شما در ست اداری نمایان گردد و این امر ناخواسته باعث جلب اعتماد می گردد. استفاده از رنگهای هم خانواده و سبک طراحی مرتبط باعث یکدست شدن تمام مجموعه اوراق اداری شما می گردد. 

طراحی پوستر

طراحی پوستر ها را می توان یک نوع تابلوی اعلانات موثری برای دیدن شدن تبلیغات ، آگهی نامه ، ترغیب ، شناساندن ، اعلام حضور ، تخفیفات ، معرفی کمپین ها و … دانست . شناخت پوسترهای تبلیغاتی تاثیر به سزایی در دیدن خدمات و محصولات یک مجموعه ، شرکت و یا یک برند را دارند و همچنین می توان از کاربردهای پوستر به : جلب‌نظر رهگذران ، تفهيم واقعيت يا انديشه‌اى به آنها ، ترغيب آنها براى پشتيبانى از يک انديشه ، معرفى يا آغاز يک فعاليت ، تبلیغات یک محصول ، معرفی فعالیت و خدمات واطلاع رسانی اشاره کرد.

تصویر سازی تبلیغاتی

تصویر سازی

تصویرسازی‌ دیجیتال یکی از تکنیکهای مدرن و بروز تصویرسازی می باشد که با استفاده از ابزارآلات دیجیتال و کامپیوتر ترسیم میگردد.بی شک با استفاده از این تکنیک ، می توان در مواردی که صاحب کالا و خدمات نمی تواند تصویر و یا فضایی مناسب و درخور محصول خود را فراهم نماید ، از این تکنیک استفاده نمود. از این رو برای صاحب کالا به دلیل کم بودن هزینه طراحی و فضاسازی مقرون به صرفه بوده و ساخت و ساز غیر فیزیکی به این روش روی می آورند.

استند تبلیغاتی

هدف استفاده استند بطور مشخص ، نمایش تبلیغات ، اعلانات چاپ شده بر روی مدیاهای مختلف می باشد. معمولا چاپ بر روی استند بنام سلفون مات و یا براق و گاها بنر می باشد چون استفاده این نوع استندها در داخل محیط می باشد بخاطر همین چاپ آنها باید از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشند .فضای دید و چاپ استند معمولا 200 در 90 سانتیمتر می باشد.بنده با تجربه حرفه ای خود در امر طراحی می توانم استندهای تبلیغاتی مناسبی را برای برند ، محصول ، خدمات و یا فعالیت شرکت و مجموعه شما با بهترین کیفیت و قیمت به ارمغان بیاورم .

طراحی لیبل

طراحی لیبل

طراحی لیبل اگر بصورت حرفه ای و با استاندارهای تبلیغاتی همراه گردد می تواند تاثیر بسزایی در برندینگ محصولات و فروش در عرصه بازار کمک نماید و ناگفته نماند که در عصر تبلیغات ، نکته مهم برای پیشی گرفتن از رقبا ، بسته بندی جامع ، زیبا و مهندسی ساز می باشد . طراحی لیبل تاثیر و رابطه مستقیم با بازاریابی محصول را بر عهده دارد . تبلیغاتی کوچک اما سازماندهی شده که در ذهن مخاطب یادآورنده کیفیت محصول می باشد . تصویرسازی و استفاده از لوگوی منحصر بفرد باعث زیبایی در طراحی و تولید لیبل یا همان برچسب محصول می گردد.خدمات طراحی گرافیک دیگر را می توانید به یادداشته باشید . لیبل یا برچسب محصول نوعی هویتی بصری در راستای بازاریابی می باشد که با در نظر گرفتن عوامل مختلف ، اقدام به طراحی و چاپ می گردد .

طراحی بروشور

رسالت یک بروشور، رساندن پیام های گوناگونی از قبیل اطلاعات سازمان یافته یک مجموعه با تلفیقی از رنگ ها و استایل های بکارگرفته شده ، نمایش اطلاعات بصورت خلاصه یا جامع از محصولات و یا خدمات و ارزشهای آن سازمان ، پیش درآمدی از قدمت مجموعه ، اهداف و چشم انداز ها می باشد.در طراحی بروشور بنابر نیاز می توان از لت های کمتر و درنهایت 5 تای ورق را استفاده کرد. اندازه بروشور نیاز بنابر مورد استفاده قابلیت بزرگ و کوچک شدن را دارد. بروشور نمایی از موارد انجام گرفته در خدمات طراحی گرافیک می باشد.

طراحی بسته بندی

در بازار پر رقابت کنونی که هرروز هزاران کالا وارد بازار فروش می شود ، تنها راه موفقیت برای فروش محصول، داشتن طراحی فرمیک و خلاقانه برای متمایز شدن نسبت به کالاهای هم ردیف خود می باشد. مهم نیست که کالای شما چقدر ارزان می باشد، مهم این است که چقدر کالای شما، مخاطبان هدف را ترغیب به خرید می نماید. بنده با تجربه حرفه ای خود در امر طراحی می توانم برای بسته بندی محصولات شما، روشی خلاقانه ای را با بهترین کیفیت و قیمت به ارمغان بیاورم .

طراحی بیلبورد

بیلبوردهای تبلیغاتی همانند دیگر رسانه ها در عرضه تبلیغات جایگاه دیرینه و محکمی را دارا هستند . بیلبورد به عنوان یک رسانه محیطی بدور از حواشی رسانه های دیگر اجتماعی ، رسالت رساندن پیامی مهمی را بر عهده دارد .بیلبوردها تنها رسانه هایی هستند که اگر در طراحی آنها بصورت حرفه ای برخورد شوند می توانند تاثیر ماندگار و زیبایی را برای مخاطبین خود در سطح شهر و بین شهری داشته باشد . مهمترین بخش تبلیغاتی در خدمات طراحی گرافیک ، طراحی بیلبورد می باشد.

طراحی رابط گرافیکی

طراحی یو آی کیت نرم افزار بنابر نیاز مشتری و یا کارفرما از ترکیب های متفاوتی قابل اجرا می باشد. طراحی یو آی کیت روند طراحی 0 تا 100 یک پک نرم افزاری می باشد که بنابر عملگرها و تعاریف نرم افزار طراحی می گردد.در طراحی رابط گرافیکی نرم افزار موبایل ، طراح باید در نظر داشته باشد که تمامی عناصر طبق فرمول و آرایشی هم وزن بصورت قالبهای واکنشگرا قابل اجرا باشد . گام اول طراحی uikit پورتوتایپ یا همان اتود دستی می باشد که طراح با ارائه آن به بخش مربوطه ، روند کلی را بیان می کند .بنده می توانم بر پایه ترندهای جدید طراحی ، نرم افزار موبایل و اپلیکیشن مربوطه را تحت سیستم عامل های ios و android طراحی می نمایم .

طراحی سه بعدی

طراحی سه بعدی تبلیغاتی یک محصول نه تنها باعث جذب مخاطب شما می گردد بلکه باعث ترقیب در بدست آوردن می شود. گاهی یک محصول بخاطره نوع جنس ، وزن ، موقعیت و عوامل دیگر قابل دسترسی و عکاسی نباشد می توان از این شگرد استفاده نمود.این روش بیشتر برای محصولاتی استفاده می شود که امکان گرفتن تصویر را نداشته باشید و یا آن محصول هنوز ساخته شده نباشد و بصورت کانسپ قابل ارائه باشد.